KATERGORIE

PROMOCJE

 



Zamów kartę na strzelnicę: 507 097 886


Zamów kartę na ćwiczenia: 507 097 886


 

 

 

  • regulacja napięcia mięśni ( tonusu mięśniowego )
  • poprawa sprężystości tkanki mięśniowej i skóry
  • zmniejszenie dolegliwości bólowych ze strony kręgosłupa i stawów kończyn
  • poprawa i utrzymanie prawidłowych zakresów ruchu w stawach
  • uzyskanie prawidłowej postawy ciała
  • regulacja krążenia krwi i limfy
  • lepsze samopoczucie i własna samoocena
  • lepsza przemiana materii
  • redukcja cellulitis
  • odprężenie, redukcja stresu i napięcia nerwowego
  • redukcja tkanki tłuszczowej

Ćwiczenia należy wykonywać w 3 etapach, w ściśle określonej kolejności:
ETAP I - początkowy ; ćwiczenia pasywne - bierne
Ich celem jest ogólne rozruszanie stawów i rozluźnienie mięśni. Jest to etap przygotowujący mięśnie i stawy do intensywniejszych ćwiczeń. ETAP II - pośredni ; ćwiczenia izometryczne i izotoniczne
Ćwiczenia te mają poprawić napięcie mięśni posturalnych przez co korygowana jest sylwetka i postawa ciała. ETAP III - zaawansowany ; ćwiczenia izotoniczne
Mają na celu wzmocnienie mięśni, uelastycznienie tkanek i redukcję tkanki tłuszczowej.
Nawet osoby po zawale serca, z nadciśnieniem, cierpiące na artretyzm, bóle krzyża, nie mogące uprawiać gimnastyki w sposób aktywny, mogą ćwiczyć na łóżkach w sposób bierny z ogromną korzyścią dla swojego organizmu, bez obawy o jakiekolwiek komplikacje zdrowotne. Dzięki stałemu rytmowi ćwiczeń wymuszanemu przez maszynę, jak również z uwagi na ich intensywność, gimnastyka ta przynosi dużo lepsze efekty niż ma to miejsce w przypadku gimnastyki tradycyjnej.

Proponowana przez nas gimnastyka uaktywnia głęboko położone grupy mięśni, wyszczupla, modeluje sylwetkę, likwiduje cellulit, ujędrnia mięśnie, przywraca siłę i energię, odstresuje i odpręża. Propozycję swą kierujemy nie tylko do kobiet którym ze względu na choroby, przebyte urazy, styl życia, pracę i wiek dokuczają bóle kręgosłupa, pleców, stawów przy osteoporozie, ale  również dla Pań z problemami krążenia, klimakterium i menopauzie, a także chcących poprawić  swoją sylwetkę i kondycję.
1. Kształtowanie bioder i pośladków
Pracujemy nad mięśniami pośladków (pośladkowy wielki i średni ) oraz mięśniem prostym brzucha (poprzez napinanie oporowe). Lekkie, rytmiczne, masujące ruchy pomagają w rozkładaniu tkanki tłuszczowej na biodrach, pośladkach i udach; wzmacniają je i wyszczuplają.
8min=śr 800 ruchów masażu
2. Wyszczuplanie nóg
Poprzez wykonywane ruchy okrężne nóg ćwiczeniom poddawane są mięśnie przywodzące i odwodzące uda oraz mięsień trójgłowy łydki i czworogłowy uda. Odblokowywane są stawy bioder i kolan; reguluje się krążenie krwi w nogach. Wyszczuplaniu i ujędrnianiu poddawane są całe nogi, a szczególnie zewnętrzna i wewnętrzna strona ud. To proste ćwiczenie jest odpowiednikiem uciążliwych ruchów w aerobiku i callaneticsie.
8min=śr 2,4 km chodzenia
3. Modelowanie brzucha, ud, łydek
Cały obszar talii i brzucha jest w tym ćwiczeniu napinany i rozluźniany przez "leżenie-siadanie" - pracują mięśnie: skośny zewnętrzny i wewnętrzny oraz poprzeczny brzucha; prostownik grzbietu i mięsień pośladkowy średni. Wzmocnieniu ulega dolna partia pleców. Pozbywamy się "kłopotliwego" brzuszka.
8min=śr 72 ruchy "leżenie-siadanie"
4. Wzmacnianie dolnej partii pleców, pośladków i ud
Wyszczupla talię i biodra, zmniejsza obwód w pasie, biodrach oraz pośladkach, ujędrnia. Poprawia siłę mięśni dolnej części pleców oraz kształt pośladków; likwiduje cellulit. 8min=śr 720 ruchów nogami
5. Wyszczuplanie talii, wzmacnianie mięśni brzucha, pleców i ud
Ćwicząc na tym stole wzmacniamy mięśnie talii, brzucha i dolnej części pleców i pośladków. Efektem jest mniejszy obwód w pasie, biodrach, jędrniejsze pośladki. Pomaga nadać figurze całego ciała doskonałą linię, szczególnie dbając o piękno talii. 8min=śr 150 ruchów biodrami
6. Redukowanie ilości tkanki tłuszczowej na ramionach
Wzmacnia mięśnie obręczy barkowej, pleców i klatki piersiowej; rozciąga i napina górną część pasa brzusznego. Masowane są kręgi szyjne, ujędrnieniu i wyszczupleniu ulegają ramiona. Zapobiega brzydkiemu opadaniu ramion. Skutecznie usuwane są bóle pleców spowodowane jednostronnym obciążeniem.
8min=śr 800 ruchów masażu
7. Wyszczuplanie i wzmacnianie mięśni ramion, relaks
Stół o podwójnym przeznaczeniu. W pierwszej fazie poprzez ruchy wiosłujące kształtujemy mięsnie ramion, barków, pleców, klatki piersiowej i biustu. W drugiej-poprzez delikatny masaż wibracyjny rozluźniane są mięśnie, poprawia się krążenie krwi i limfy, ułatwiane jest wydalanie nadmiaru wody i substancji toksycznych z organizmu. Relaks i odprężenie wywołuje uczucie przepływu pozytywnej energii, likwiduje napięcie i stres całego ciała. 8min=śr 1200 ruchów masażu wibracyjnego.

POLECAMY

KONTAKT

Klub Sportowy 4G Sport
ul. Ciepła 40
15-472 Białystok
REGON 200445687
NIP 542 320 82 07
nr licencji LK- 49/2013
konta:
59 8063 0001 0100 0200 7184 0001
SWIFT:  POLUPLPR
biuro4g@gmail.com
tel.+48791271091
Strzelnica:
ul. Legionowa 7 (Budynek szkoły SP9)

Statystyka

0287125
Dzisiaj
Wczoraj
Ostatni miesiąc
Wizyty
14
106
2647
287125
Your IP: 34.204.194.190
2019-09-18
© 2017 4GSport. All Rights Reserved.
national cpr association